Asi vás nemusíme dlouze přesvědčovat o tom, že pojistná událost není žádná příjemná kratochvíle. Tím spíše pokud se stane v zahraničí. Řešit takovou situaci je samozřejmě mnohem snazší s dobrým pojištěním. Ovšem ještě více vám život usnadní asistenční služba. S čím vším dovede pomoci, jak ji získat a jak funguje?
Naše asistenční služba je spojena s pojištěním léčebných výloh a je tak součástí každého cestovního pojištění. Pojišťovna Union ji poskytuje v ceně samotné pojistky bez dalších příplatků. Je přitom opravdu nezbytným pomocníkem v případě pojistné události – postará se o vše od tlumočení přes výběr lékařského zařízení až po váš návrat domů.
Asistenční služba vám umožní nepřetržitý telefonický servis v českém jazyce. Když se něco semele, stačí zavolat. Linka, jejíž číslo najdete na našich stránkách, funguje sedm dní v týdnu a 24 hodin denně. Operátoři tak začnou vaši situaci okamžitě řešit.
S čím konkrétním může asistenční služba pomoci? Především se zdravotními problémy, úrazy a podobnými nepříjemnostmi. Doporučí ověřená zdravotnická zařízení, síť nemocnic, klinik a lékařů máme především v Egyptě, Turecku, Řecku Bulharsku a Španělsku, ale i v dalších zemích. Asistenční služba také obstará platbu za ošetření či pobyt v nemocnici a v případě potřeby také zprostředkuje finanční pomoc.
Neocenitelnou pomocí je i asistence s tlumočením. Asistenční služba zařídí v případě zranění či hospitalizace tlumočení informací od lékařů či telefonické tlumočení při komunikaci s policií nebo se zahraničními úřady. Také zajistí váš návrat domů a pomůže s dalšími nouzovými situacemi.
Asistenční služby pro klienty Union pojišťovny zajišťuje Eurocross Assistance Czech Republic. Jde o velmi zkušenou a spolehlivou asistenční centrálu s kanceláří v Praze a miliony obsloužených klientů. Tak neváhejte a pro svou příští zahraniční cestu zvolte pojištění od Unionu, naše asistenční služba se o vás v případě problémů postará.