Podání stížnosti
Zjistěte vše o stížnostech a řešení spotřebitelských sporů.
Jak podat stížnost
Stížnosti na správnost a kvalitu služeb společnosti Union poisťovňa, a.s. můžete podat následujícími způsoby:
- písemnou formou na adresu sídla společnosti;
- telefonicky na zákaznickém centru společnosti;
- osobně na kontaktním místě pobočky pro Českou republiku, přičemž o takhle podané stížnosti bude sepsán Záznam o přijetí stížnosti;
- elektronicky na na e-mailovou adresu společnosti: staznosti-up@union.sk;
- online, tedy elektronicky přes kontaktní formulář.
Veškeré důležité informace o podávání stížností, lhůtách pro vyřešení atd. naleznete v Postupu při podávání stížností.
Užitečné odkazy
Zjistěte více informací o zabezpečení a ochraně vašich údajů a dalších povinně zveřejňovaných informacích.