Služby pro vás
Asistenční služby
Čtyřiadvacet hodin denně, sedm dní v týdnu. Profesionální a odborná pomoc v nečekaných a náročných situacích.
Kdy můžete využít asistenční služby?
Asistenční služby Eurocross Assistance jsou vám k dispozici čtyřiadvacet hodin denně, sedm dní v týdnu a poskytnou Vám okamžitou pomoc v případě, pokud se:
- v zahraničí ocitnete v těžké situaci v důsledku úrazu, akutní nemoci, které si vyžadují návštěvu lékaře nebo přijetí do nemocnice;
- v ČR (během cesty do zahraničí) nebo v zahraničí ocitnete v těžké situaci v důsledku poruchy nebo nehody vozidla, které si vyžadují opravu, odtah motorového vozidla, případně zorganizování jiné služby, kterou má klient sjednanou v pojistné smlouvě v rámci pojištění asistenčních služeb pro motorové vozidlo.
Asistenční služby k pojištění léčebných výloh v zahraničí jsou automaticky součástí každého pojištěni do zahraničí.
V případě hospitalizace je třeba kontaktovat asistenční společnost Eurocross Assistance bezodkladně, nejpozději však do 24 hodin od hospitalizace.
Operátoři a operátorky asistenční společnosti Eurocross Assistance jsou k dispozici nepřetržitě a komunikují v českém nebo slovenském jazyce. Kontaktujte je:
V jakých situacích je třeba kontaktovat asistenční službu?
- pokud v souvislosti s onemocněním nebo úrazem potřebujete navštívit lékaře;
- pokud je nevyhnutná hospitalizace v zahraničí;
- pokud je potřebný převoz do vlasti (včetně převozu tělesných ostatků v případě úmrtí v zahraničí);
- pokud není možná úhrada nákladů za ošetření v hotovosti nebo platební kartou;
- pokud jste ztratili nebo vám bylo odcizeno zavazadlo nebo cestovní doklad (pas, občanský průkaz);
- pokud jste v zahraničí způsobili škodu třetí osobě a je od vás požadována náhrada této škody;
- pokud potřebujete zabezpečit komunikaci v cizím jazyce;
- pokud se vám porouchalo auto nebo kolo a nemůžete pokračovat dál v cestě (pokud jste si tyto služby připojistili jako samostatné riziko).
Jakou pomoc vám asistenční služba poskytne?
- vysvětlí, jak postupovat v případě konkrétní škodové události;
- vyhledá vhodné zdravotnické zařízení;
- v spolupráci s konzultujícím asistenčním lékařem koordinuje průběh léčby;
- zprostředkuje komunikaci s lékařským personálem v příslušném jazyce;
- vybaví platbu za ošetření;
- zorganizuje zdravotní repatriaci zpět domů do vlasti;
- zajistí převoz tělesných ostatků;
- zajistí odtah do servisu, opravu, příp. jiné asistenční služby podle konkrétní situace;
- vyhledá a zprostředkuje další potřebné informace.
Porouchalo se Vám auto, kontaktovali jste asistenční společnost Eurocross Assistance, ale i tak bylo potřeba zaplatit za poskytnuté služby na místě? V takovém případě vyplňte formulář Oznámení asistenční události a zašlete ho spolu s příslušnými doklady na e-mailovou adresu technical@eurocross.cz.