Nehody se stávají. Naštěstí u většiny nedochází k ničemu vážnému a člověk vyvázne s pár škrábanci a dost často vtipným příběhem k tomu. Na internetu je takových příběhů spoustu, a operátoři call centrů se někdy nestačí divit, jaké pojistné události jsou ohlašovány.
- Do telefonu jednou například následně zaznělo: „…no, požár chytl od elektrického vařiče, že jo. Děti si u něj hrály na bezdomovce a následně ho tam i nechaly zapnutý.” A občas zase dojde k nepříjemnosti, že vám někdo něco ukradne. Někdy však, vás to ani tak neštve: „A taky nám ukradli ředidlo, které bylo v láhvi od vodky! No co, stejně jim to vlastně přeju.”
- Parkování nezvládá každý, to je věc jasná. Pokud se i vám občas nepovede vlézt do toho malého prostoru mezi auty, tak musíte vědět, jak tyto prekérní situace vyřešit s grácií. Vzít papír a napsat své údaje, aby vás mohl majitel nabouraného automobilu kontaktovat a vyřešit plnění pojistné události, je ideál. Jednou se však můžete setkat s jedincem, který si s tím moc hlavu nedělá. Sám totiž operátorovi oznámil: „Zrovna píší vzkaz a dávám ho za sklo. Vypadá to tak, že tam jsou moje údaje, ale není to tak!”
- A teď trochu zabrousíme do rodinných afér. Už jste určitě slyšeli o nesmrtelných příbuzných, jednou takhle volá klientka a oznamuje: „Úrazové pojištění nepotřebuje, má čtyři vnoučky, dvoje děti a říká si 'nesmrtelná teta'”
- Stres z návštěvy rodinných příslušníků se podle všeho projevu i na domácím zvířectvu, přesvědčit se můžete sami: „Morče je vychované a nikdy nám nic nepokousalo, úplné zlatíčko. Ale to, že se zahryzlo do kabelu, svádím na paniku z návštěvy tchýně. Já mu docela rozumím.”
- Ne vždy se podaří dohodnout na řešení pojistné události a před zvednutím telefonu si musí být jedinec jistý, že opravdu došlo k naplnění skutkové podstaty. Jinak se může stát, že se dostanete do podobné hitparády.