Pokud používáte Gmail, je možné, že e-mail s dokumenty k pojistce skončil v jedné z kategorií zpráv: Reklamy, nebo Automatické. Toto uspořádání pošty se primárně opírá o automatické třídění e-mailů a jejich okamžitý přesun na konkrétní kartu. Tento proces automatizace není zdaleka stoprocentní a i přes veškerou naši snahu jej nedokážeme ovlivnit.
Jak Gmail kategorizuje doručenou poštu?
Skládá se z 5 kategorií:
- Hlavní. Místo, kde se nachází prioritně e-maily osobního charakteru, vzkazy od rodiny a přátel. Taktéž jsou to zprávy označené hvězdičkou, pokud jste si nenastavili jinak.
- Sítě. E-maily ze sociálních sítí Facebook, LinkedIn, Twitter, WordPress, Google+.
- Reklamy. Prostor pro shromažďování veškerých marketingových, nabídkových a propagačních e-mailů. Právě v této kategorii nejspíše najdete e-mail od nás.
- Automatické. Zde se shromažďují všechny automaticky generované osobní aktualizace včetně faktur, příjmových dokladů, potvrzení, rezervací a výpisů.
- Fóra. Zprávy ze všech fór.
Více informací o nastavení Gmail karet a štítků najdete na této stránce.
Postup, jak najít e-mail s pojistkou:
Nenašli jste e-mail s dokumenty v žádné z uvedených kategorií? Je možné, že se dostal do schránky s nevyžádanou poštou, tzv. SPAMu. Některé e-mailové servery (např. gmail.com, email.cz, seznam.cz) často umísťují automatické odpovědi právě do kategorie SPAM. Jednoduchým označením zprávy lze ale e-mail přesunout do Doručené pošty.
Nenašli jste e-mail ani po kontrole všech složek v doručené poště?
Kontaktujte naše Zákaznické centrum na tel. č. 844 11 12 11 nebo na e-mailu union@unionpojistovna.cz a požádejte o opětovné zaslání dokumentů. Náš pracovník s vámi ověří správnost e-mailové adresy a dokumenty pošle znova.